"Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα..."

Πέμπτη 9 Ιουλίου 2020

11 βήματα για τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου!

Έχω στα χέρια μου τις βαθμολογίες, έχω υπολογίσει τα μόρια μου και τώρα πρέπει να συμπληρώσω το μηχανογραφικό δελτίο! 

  • Επιλέγω επιστημονικό πεδίο. 
  • Αποκλείω τις Σχολές που απαιτούν εξέταση σε ειδικό μάθημα και σε αθλήματα (αν δεν έχω εξεταστεί σε αυτά).  
  • Αποκλείω τις Σχολές που βρίσκονται σε πόλεις που δεν με ενδιαφέρουν. 
  • Ενημερώνομαι για τις αντιστοιχίες των Τμημάτων και για τα κριτήρια των μετεγγραφών. 
  • Δεν επιλέγω σχολή μόνο και μόνο από το όνομά της...μελετώ τους οδηγούς σπουδών  των τμημάτων: Ποιες είναι οι εκπαιδευτικές κατευθύνσεις; Ποιες είναι οι επαγγελματικές προοπτικές; Κατοχυρώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα;
  • Δεν μπορώ να εισαχθώ σε Τμήμα που δεν έχω δηλώσει, ακόμα και αν πιάνω τα μόρια.
  • Δηλώνω και τα Τμήματα με υψηλότερα μόρια από αυτά που έχω συγκεντρώσει-εάν μου αρέσουν πάρα πολύ-σε περίπτωση μεγάλης πτώσης των βάσεων. 
  • Αντίστροφα, δηλώνω και τα Τμήματα με ππιο χαμηλά μόρια από αυτά που έχω συγκεντρώσει-εάν πάλι μου αρέσουν πολύ-σε περίπτωση ανόδου των βάσεων.
  • Αν με τα μόρια που έχω συγκεντρώσει πιάνω περισσότερα Τμήματα εισάγομαι σε αυτό που έχω δηλώσει πρώτο. 
  • Η σειρά δήλωσης είναι σειρά προτίμησης Σχολής-όχι μορίων. 
  • Καλό θα ήταν η διαδικασία αυτή να γίνει με μολύβι και χαρτί. Εκτύπωσε, λοιπόν, το μηχανογραφικό και όταν θα είσαι σίγουρος το καταθέτεις στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Υπουργείου Παιδείας, ακολουθώντας προσεκτικά τις οδηγίες για την ηλεκτρονική υποβολή. 
Να θυμάσαι ότι....
Σημασία δεν έχει το αν θα εισαχθείς στη Σχολή που θα είναι η 1η σου προτίμηση, 
αλλά να εισαχθείς σε μια Σχολή που θα ανταποκρίνεται 
στα ενδιαφέροντα και στις κλίσεις σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: