"Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα..."

Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

13 & σήμερα για τις Πανελλαδικές ...

Εσύ πελαγωμένος ξεφυλλίζεις για χιλιοστή φορά τα βιβλία μην ξέροντας από που να αρχίσεις και που να τελειώσεις... τα διαβάζεις και τα ξαναδιαβάζεις αλλά ... δε θυμάσαι τίποτα... κι αυτά τα κενά ... πώς θα τα καλύψεις ... «ο καιρός γάρ εγγύς»  σκέφτεσαι όταν το χέρι σου τρέμει από το άγχος και μασάς με μανία το καπάκι του στυλό από τα νεύρα σου ... οι σκέψεις σε βασανίζουν η μια μετά την άλλη ... «Αν δεν περάσω; Πώς θα ξαναδώσω; Πώς θα ξαναδιαβάσω αυτή την ατελείωτη ύλη; Τι θα πουν οι γονείς μου και οι καθηγητές μου που έχουν τόσες προσδοκίες από εμένα;». 

Το άγχος είναι λογικό να σε βασανίζει... λίγες μέρες πριν, όμως, σε καμία περίπτωση δεν είναι δημιουργικό. Σε απομακρύνει από το στόχο σου! Γι’ αυτό προσπάθησε να διατηρήσεις την ψυχραιμία σου (όσο είναι εφικτό), οργάνωσε το χρόνο σου οριοθετώντας προτεραιότητες και αντικατάστησε τις αρνητικές δηλώσεις με θετικές: «είμαι καλά προετοιμασμένος και όποιο θέμα κι αν μου πέσει μπορώ να γράψω»  ... «δεν είναι αργά, υπάρχει χρόνος»... «δεν είναι όλοι οι άλλοι καλύτεροι από εμένα» ... και προπαντώς σκέψου ... 

«θα πετύχω τελικά στη σχολή που μου αρέσει!!!»


Δεν υπάρχουν σχόλια: