"Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα..."

Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Τι μπορώ να ρωτήσω τον Επαγγελματικό Σύμβουλο ???



  • Νιώθω ότι βρίσκομαι σε μια κρίσιμη φάση της σταδιοδομίας μου. Μπορείτε να με βοηθήσετε να αποφασίσω ποιο δρόμο να διαλέξω;
  • Πρόκειται σύντομα να απολυθώ. Μπορείτε να με βοηθήσετε να σχεδιάσω το μέλλον μου;
  • Νομίζω ότι ξέρω τι θέλω, αλλά δεν μου φαίνεται ότι μπορώ να πείσω τον εαυτό μου να δραστηριοποιηθεί προς αυτή την κατεύθυνση. Μπορείτε να με βοηθήσετε να διερευνήσω τι είναι αυτό που με εμποδίζει;
  • Έχω να δουλέψω πολλά χρόνια. Μπορείτε να με βοηθήσετε να κατανοήσω τις πραγματικές μου δυνατότητες και να αποκτήσω αυτοπεποίθηση;
  • Νιώθω όλο και περισσότερο ότι η δουλειά μου δεν με ικανοποιεί. Μπορείτε να με βοηθήσετε να σκεφτώ κατά πόσο είναι κατάλληλη για μένα η εργασία που έχω επιλέξει;
  • Δεν είμαι ευτυχισμένος/-η από τη δουλειά μου, αλλά δεν είμαι σίγουρος/-η αν θα πρέπει να αλλάξω δουλειά ή απλώς χρειάζεται να αλλάξω εργοδότη. Μπορείτε να με βοηθήσετε να αποφασίσω;
  • Τίποτα δεν φαίνεται να με ενδιαφέρει ή να με συγκινεί. Τα έχω χαμένα. Μπορείτε να με βοηθήσετε να βρώ τι πραγματικά μου κινεί το ενδιαφέρον;
  • Ενδιαφέρομαι για πολλά πράγματα ταυτόχρονα. Μπορείτε να με βοηθήσετε να επικεντρωθώ σε κάποιο συγκεκριμένο;
  • Η δουλειά μου και η προσωπική μου ζωή δεν είναι σε ισορροπία. Μπορείτε να με βοηθήσετε να αποκτήσω κάποια προοπτική και, κατά συνέπεια, μια μεγαλύτερη ισορροπία;
  • Νομίζω ότι ξέρω τι θέλω, αλλά δεν μου δόθηκαν οι κατάλληλες ευκαιρίες. Δεν είμαι σίγουρος /-η αν στοχεύω πολύ ψηλά ή αν χρειάζομαι βοήθεια για να βελτιώσω τις δεξιότητες παρουσίασης του εαυτού μου, Μπορείτε να με βοηθήσετε να δω τι χρειάζομαι;

Βιβλιογραφική Πηγή:

Nathan, R., & Hill, L. (2006). Επαγγελματική συμβουλευτική. Η συμβουλευτική προσέγγγιση της επαγγελματικής επιλογής και σταδιοδρομίας (Δ. Σιδηροπούλου - Δημακάκου, μετάφραση – επιστημονική επιμέλεια). Αθήνα: Μεταίχμιο



Δεν υπάρχουν σχόλια: